Moottoreiden tasapainotukset Suomen tarkimmalla tasapainotuskoneella
-Kampiakseleiden
-Kiertokankien ja mäntien
-Damppereiden
-Vauhtipyörien/kytkinasetelmien ja vetolevyjen
-Ammattitaidolla äärettömän tarkalla CWT-koneella.
Kun toimitat meille tasapainotukseen esim. 3-, 5-, V6- tai V8-kampiakselit muistathan, että samalla on toimitettava kaikki moottorin sisällä pyörivät osat:
-Männät
-Männänrenkaat / tukirenkaat
-Tapit ja sokat
-Kiertokanget pultteineen ja laakereineen.
Jos haluat dampperin ja vauhtipyörän tai vetolevyn tasapainoon moottorin kanssa, toimita pultit ja kiilat yms. tarvittavat samalla.
Suora 2-, 4-, 6-, 8-syl koneet eivät tarvitse oheistarvikkeita, jos halutaan tasapainottaa pelkästään kampiakseli. Suositeltavaa kuitenkin on toimittaa männät ja kiertokanget (pultteineen) samalla tasapainotukseen.
Tasapainotuksien esimerkkihintoja
-Suorien 2-, 4-, 6-, 8-sylinterisien kampiakseli 100€ , kiertokankien, mäntien, dampperin, vetolevyn tai vauhtipyörän ja kytkinasetelman kanssa noin 150-200€
-Suora 5-moottorit ja v-moottorit noin 250-350€ (sisältää mäntien, kiertokankien, dampperin, vetolevyn tai vauhtipyörän/kytkinasetelman tasapainotuksen)
Huom. Jos joudumme lisäämään kampiakselin vastapainoihin Mallory/Heavymetal napit on hinta suurempi. Näitä ei jouduta usein laittamaan mutta jos moottoriin on vaihdettu osia eri valmistajilta, on se mahdollista.
-Vauhtipyörän tai vetolevyn tasapainotus erikseen 45€, vauhtipyörä ja kytkinasetelma 70€
-Kiertokanget erikseen 10€ kpl (pitää sisällään ala- ja yläpään painotukset)
Hinnat ovat suuntaa antavia, lopullinen hinta määräytyy tehtyjen töiden mukaan.
Muista antaa mukaan yhteystiedot, puhelinnumero on kaikkein tärkein.